Missä on kaikki mun Joulufiilis?? Ei oo näkynyt...
Enimmäistä kertaa koskaan mua ei oo kiinnostanu ostella tenaville ees joululahjoja... En tiiä missä mättää... Oonko niin stressaanutunut kaikista asioista? 

Tänään kuitenkin lähin iltapäivällä ostoksille kaverin kanssa. Se lähti kuskiks ja seuraks, oma autohan ei vielkään toimi... Ja sekös vituttaa...!

Sain muutaman mutkan kautta kaikille tenaville lahjat hankittua. Tili tuli tili meni. Enää tarvii paketoida ne ja toimittaa perille. Viel kun keksis keinon MITEN..

Mul oli ihan hyvä fiilis aamulla ja päivällä ja viel nyt tos illasta kun olin liikenteessä, eli ostoksilla, mut sit kun tulin kotiin niin iski kauhee vitutusmasennus...

Haluun saada asioita eteenpäin mutta mitään ei tapahdu.. :( Oon taas vaan niin loppu.. olo on yksinäinen.. hylätty.. tuntuu ettei mua muuten kaivata paitsi jos ihmiset tarvii jotain... muuten mä en oo mitään... :'(

-Perdido-